4.4.06

Contorsionistes al tren

Supose que hi haurà moltes formes de viatjar en tren debades, però jo sempre m'assegure de dur el bitllet, mirant un parell de vegades com a mínim la butxaca on el guarde. Dilluns, dos... persones crec que eren, encara que no ho sé ben cert, desaparegueren per al senyor revisor. Si eren persones, anaven vestides amb la roba caient del cos, com si li'ls destorbara, fins al punt que, al passar per davant de mi, vaig veure el camal dels calçotets (de ratlles, per més informació) d'un d'ells. O siga, que si anava ensenyant el que ve a ser la forma que fa el calçotet per la part baixa de la cadera, no cal que diga quina part més li vaig veure. Deixant la descripció -un tant fastigosa-, em centre en l'estratègia que van fer per no pagar: entrar al WC i restar allí fins al final del trajecte. La veritat és que tenien un poc de mèrit, ja que es van clavar allà dins amb dos bolses d'esport grandíssimes i una de càmping. També supose que tindrien el nas tapat. El revisor va veure la llum encesa indicadora que el WC està ocupat i pensaria que algun passatger tenia un problema d'estòmac. Em vaig adonar que era un revisor que no es preocupava en revisar.

1 Comments:

Blogger èlsinor said...

Però quan sigues tu la que realment tinga un problema i s'estiga al wàter, voràs com et toca un revisor-revisor...i mai més ben dit.

8:24 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas