22.2.06

Una espècie protegida


- Com et diuen?
- Almudena
- Què estudies?
- Acabe de començar Filologia Catalana
- T'agrada la literatura?
- Sí, molt i escriure, sobretot! Contes, normalment.
- I no has publicat cap llibre?
- Jo? No, encara sóc jove!
- Si amb la teua edat hi ha molta gent que ja ha publicat llibres!!

I aquesta última frase va ser la que se'm va quedar gravada i la que hui m'ha vingut al cap, quan l'he vist assegut a l'estació. M'ho va dir abans de ficar-me la dedicatòria al llibre. Aleshores, amb les meues ganes impetuoses, il·lusionades per començar la carrera i per pensar que algun dia tindria un llibre publicat, em va baixar del núvols. La veritat és que aquell any no vaig publicar cap llibre, ja vaig tindre prou amb descobrir un món nou, al qual jo no pertanyia. Ara, amb dos contes publicats i la satisfacció que dóna veure'ls en llibres, em fan gràcia les paraules d'aquest escriptor i més em fa riure quan recorde el mal que em va saber que em diguera aquella frase, la rabieta interior que vaig agafar.
Per la vesprada l'he tornat a veure, ja maquillat, al Club. En acabar la seua intervenció al programa, se'n tornaria en tren a València, amb la ràdio per escoltar el Barça. No crec que es pare a escoltar les converses del seu voltant, almenys hui.
El pròxim dia que et veja, Ferran Torrent, parlarem i t'avise que ja no tinc 18 anys acabats de fer.

7 Comments:

Blogger jatorclic said...

Una frase clavada cap a dins... No tots som Ferran Torrent. Pot ser ell siga l'espècie protegida.

8:50 a. m.  
Blogger Daniel Monfort said...

Com si ell als 18 hagués publicat un llibre....

10:29 a. m.  
Blogger Dan said...

Tens dos contes publicats?
Com es diuen?
Je je. Pobre ferran, si sabes el que en penses

4:13 p. m.  
Blogger Alae said...

Dan, vaig quedar finalista en dos certàmens literaris l'any passat, i un altre el vaig guanyar. Com a premi tinc dos contes meus en reculls de contes. Si vols llegir-ne algun, pots entrar en el link "Els meus contes" i ja em diràs si t'agraden.

10:56 p. m.  
Blogger Dan said...

Noia! M'han agradat molt! Sobretot "cercant la inspiracio" i "un dos... encara no". Ja trigues a fer-ne més!!!
Enhorabona!

11:21 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Las cosas que a uno le importan, se guardan pero no se olvidan. Tiembla Ferran que te ha salido una fuerte competencia.

1:14 p. m.  
Blogger Jorco said...

Les biblioteques de poble, els magatzems dels ajuntaments, i les editorials petites acumulen caixes sense obrir atapeïdes de llibres editats, guanyadors d'algun premi literari de barri, local, comarcal o nacional...
No s'ha de tindre pressa en publicar, tot i que és el millor dels aliments per a l'amor propi, la satisfacció de tindre'l a les mans (un plaer físic, visual) i la possibilitat de què siga llegit per més gent (i no tan sols els amics)
poquet a poquet...de mica en mica s'omple la pica...

7:19 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas