9.1.06

Bio


De nou al tren, de nou escrivint.
Eren les 12:35. El tren no eixia fins a les 12:50, tenia temps per mirar per la finestra, encara parada. He vist com un home canviava el panell de propaganda. No m'he adonat del cartell que hi havia, però he vist el nou que hi ficava: José Coronado amb els seus iogurts. Uns iogurts que abans es deien Bio, però crec que han canviat el nom perquè no són "bios" de veritat, que de bio sols en tenien el nom. El cas és que l'home (no sé quin càrrec tindria a l'estació) l'ha col·locat molt ben estirat, sense cap plec. Però el que m'ha cridat l'atenció ha sigut el següent: només tancar el vidre, el Canviador de propaganda, s'ha posicionat davant d'ell, ha tret de la butxaca una càmera fotogràfica -digital, és clar, ara tots la tenen digital- i li ha fet una foto. La veritat és que no sé quina explicació té, si era obligat per al seu treball o si era per plaer. Vull dir que potser fotografiara el cartell per donar fe que l'havia col·locat bé, en el lloc corresponent... o que potser li agrade Coronado, un actor molt ben plantat, del qui volia conservar una instantània, qui sap si per ficar-la en la tauleta de nit.
Si algun viatger sap el motiu de la fotografia, que ho explique si vol. Jo m'hi fixaré un altre dia, per si coincideix que també el canvien i el fotografien també.
Demà no viatjaré en tren, me'n vaig al metge perquè encara estic malalta i no pot ser que em dure tant el refredat, la conjuntivitis i tot plegat! Hauré de menjar més Bio.

2 Comments:

Blogger èlsinor said...

Però que siguen bios bios, dels de veritat, vull dir... :)

12:37 a. m.  
Blogger Daniel Monfort said...

Deu ser per dir, ei mireu, he posat el nou cartell.

3:08 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas