14.12.05

Un pistoler



Piung! Mueto... piuung! mueto tú. I així, amb eixe so tan particular, el xiquet anava matant a tot el que es ficava per davant. Un nen d'uns tres anys, des del carret, simulava amb les manetes una pistola, esperava que passara un viatger i... ppiung! Però la seua imaginació no s'ha quedat sols en això, sinó que l'ha contagiada a tothom. En el seient d'enfront, una dona el mirava com matava (de mentides, és clar!) a sa mare. El xiquet no s'ho ha pensat dues vegades i ha encarat la minipistola cap a ella. Però la meua sorpresa ha sigut quan, fent demostració de dots d'actriu, ha representat perfectament la mort, amb treta de llengua inclosa i tancament d'ulls. Després dels riures de la mare, ha vist que la broma funcionava, per tant, era hora de buscar una altra víctima, ara li tocava al jove -major per a ell- del costat. La penúltima víctima ha sigut el revisor, i jo d'aquest sí que no m'ho esperava. També ha continuat el joc, fins i tot, fent un xicotet soroll, com de dolor. I l'última en morir, no podia ser un altra que jo! No podia estar-m'hi mirant la situació i no participar. M'ha mirat amb els ullets, jo diria que quasi assassins, i m'ha matat!! Aleshores, no m'ho he pensat, també m'he fet la morta. Tamé tava mota. Morta supose que ja m'he quedat tot el viatge.
Al xiquet no l'he fotografiat, però he trobat una fotografia d'un altre nen molt graciós, que segur que també jugaria a pistolers, encara que l'arma que utilitzava crec que era la de Stars Wars.
Que la força vos acompanye!

4 Comments:

Blogger Daniel Monfort said...

Jops, jo quan era menut tenia prohibides les armes de joguet i qualsevol joc violent. Si jo haguera estat eixe xiquuet el mort hauria estat jo, del càstig paternal.

3:08 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

kien s ese hombr?!po zi...soy yo!jo al final as tnido q ponr mi foto xa q t haga algun comntario,jeje.pues allá voy:ya t dixo muxas bcs q scribs q t sales y m nganxao a tu blog(a la spera de 1 libro,librito,comentario...lo q sea!!!;xo no dgs d scribir).la brdad sq no tnia pistolas d pqño xo si ubiera tnido algo sguro q seria 1 spada laser,d eso toy sguro,ahi as acrtado(como m tiens calado;fruto d aguantarm durant muxos dias n clase;q dias akellos!).xo ya sas q aun tiens algo pndient,q no malpiens la gnt xo supongo q sabras a lo q m refiero,eso q no pued faltar n tu blog aunq no s como lo podrias ubicar n "proxima parada",tu misma,jaja.wno ahi lo tiens...q cuando mpiezo a scribir m emociono,aunq no llgo a tu nivel.nada + wapta.sigue asi como tu solo sabs y sguire sperando nuevas ntrgas,aunq toy pnsando n cobrart drxos d autor x la fotiko,s broma.molt b7s!ADW!!!
PD:ya s q contigo scribo n valenciano xo l podr d los sms ma podido.xaoooo...!!!

4:09 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Jo no m'hagués fet el mort... què s'ha pensat!!!

I si se'm hagués queixat li hagués dit que se li havia encasquillat la recàmara, o que s'havia quedat sense bales, i no com a les pel.lícules que sembla que tenen munició infinita, com en els jocs d'ordinador.

No anem pas bé amb aquesta mainada, no anem pas bé...

11:28 p. m.  
Blogger Alae said...

Myrddin, si el torne a veure, ja sé què dir-li per escaquejar-me de fer la morta.
Gràcies per la idea!

10:36 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas