22.12.05

Viatge constipat


Hui he rebutjat a dos xics que em volien dur en cotxe. El primer, no anava cap Almassora i el segon, sí hi anava, però encara li'n quedaven unes compres nadalenques per fer. Al final, he hagut d'eixir a corre-cuita del metro, en 5 minuts pujar les escales elèctriques, i en menys d'1 minut, aplegar a la via 21. Era tan important aplegar al civis! I ho he aconseguit, malgrat acabar feta pols i amb el cor eixint per la boca. A tota aquesta cursa li he d'afegir el refredat que he començat en classe d'assaig (i no era perquè Fuster no m'interessara, sinó perquè he començat a moquejar en aquell mateix moment, amb El descrèdit de la realitat) Mentre Fuster parlava d'art, jo intentava no fer soroll mentre buscava un mocador en la bossa. Ha sigut difícil trobar-lo enmig de tants bitllets de metro, serà qüestió de tirar els que no serveixen.
Perdoneu que hui siga tan breu, però no veig les lletres molt bé, és difícil escriure amb el mocador a la mà i esternudant a cada línia.
Demà, més.

6 Comments:

Blogger Daniel Monfort said...

Ja en som dos de costipats ;) El meu és culpa dels canvis tèrmics entre la biblioteca i el carrer.

11:44 p. m.  
Blogger Ferrer said...

Joan Fuster? No era eixe que perteneixia a la Falange, que dia que l' himne valencià era una "merdeta", la paella valenciana "menjar per a pobres" i Sueca un poble pel qual era "millor passar de llarc i no parar-se"?

En valencians com Fuster qui necessita antivalencians?


http://llenguavalenciana.blogspot.com/ http://valencianots.blogspot.com/

9:15 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ei Ferrer, no sóc jo qui t'hauria de contestar al missatge, però de totes maneres ho faré perquè m'has ferit bàsicament l'orgull de valenciana i estudiant de filologia catalana. Només dir-te que hauries de llegir una miqueta més, i abans de fer-ho assegurar-te que el que tens entre les mans segueix un cert rigor històric. Res més, perquè no vull convertir aquest blog en una patètica batalla. Només dir-te que el que ens falta al País Valencià és precisament més Fusters.
Disculpa Almudena per caure en l'error de contestar, però coneixent-me saps que no he pogut evitar-ho. Un petonàs!

8:44 p. m.  
Blogger Ferrer said...

Joan Fuster es un home que renegà de ser valencià. Si eixos son els "valencians" que tu vols, ben poc de "valenciana" deus tindre tu.

http://llenguavalenciana.blogspot.com/ http://valencianots.blogspot.com/

10:41 p. m.  
Blogger Alae said...

Tens raó, Ferrer. El Papa va fer molt més pels valencians. Segur que era del València i finalitzava els seus parlaments amb un AMUNT VALÈNCIA!
Xè, això sí que són valencians, eh!

10:47 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

si el tipic espanyol es gitano i balla flamenco,el tipic "valensia" es un analfabet llauro que va on diu canal nou (bufam un ou! amunt Xavi Castillo!)o las provincias,que va el "dumenche" a misa i que es del CF Valencia muerte!

Ara vindran i diran que si som uns catalanistes,que si el nostr valencià es català...Dime algo que no sepa xato.

Estic ben orgullosa de ser valenciana i de coneixer la meua llengua i parlar amb correcció.La historia està ahi,pero per a que llegir si pot cridar al Mestalla.

Se m´oblidaba:NO VAIG VESTIDA DE FALLERA MENTRE ESTIC A INTERNET,ES PECAT?

salut a tots i totes els valencians .

(en la rotonda de l´eixida de Meliana direcció Valencia hi ha una pintada que cada vegada que vaig al Servef em fa mal de veres:
MOSATROS SOM VALENCIANS (O ALGO AIXI)
Pues eso,sobren les paraules.

Signat:una xicona dún poble de l´horta

2:28 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas