13.1.06

Fumar or not fumar

El debat entre fumadors i no fumadors s’ha estés als vagons de tren. Ahir, no em venia de gust escoltar música, per tant, em van parlar. L’home del meu costat començà la conversa preguntant-me si a l’estació es podia fumar. Jo li vaig dir que creia que no, però per altra banda no n’estava segura per ser un espai obert i per haver vist fumar als vigilants de vila-real. La veritat és que el tema no m’interessava, l’he escoltat tantes vegades que no tenia ganes d’escoltar-lo més. Per això, pel meu poc interés, l’home va fer un monòleg: es que yo soy fumador y, claro, si no te das cuenta y entras fumando a un bar, te pueden multar! Y yo, lo primero que hago, es encenderme el cigarrito... pero no tendríamos que fumar nadie, ¿eh? Nadie! Aunque si nos lo prohiben, que lo hagan también con los coches! Cuando llevas una camisa blanca, luego la pones en agua y se queda el agua toda sucia por culpa del humo de los coches! ¿Eres fumadora? (amb el cap faig que No) Entonces tú no tienes problema, los fumadores sí que lo tenemos, sí. I aleshores, després de compadir-se ell mateix i fer-se la vícitma, va callar una estoneta. Sols una estoneta, en diminutiu, perquè va traure uns papers de Jutjat de Sagunt i em va preguntar: ¿Sabes qué es un vehículo Rover? I jo li deia amb cara d’estranyesa "què?" i ell tornava a repetir i jo una altra vegada amb cara d’estranyesa i mala gana "què?" Al final vaig entendre que es referia a una marca de cotxe i tot, per explicar-me que havia tingut un accident, que si el cotxe seria car... i jo què sé!!! No ho sabia ni m’importava!
Què llarg es fa el viatge amb viatgers així de Sagunt a València, quan, normalment, en Sagunt pense: ja vaig per mig camí!

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Alae, per fi t'he trobat!:) Volia trobar el teu bloc de nou i mira ara de casualitat... ;)

7:37 p. m.  
Blogger Alae said...

Doncs ara no em pergues! Sempre estic per ací, per l'estació, en qualsevol parada.
Ens veiem en la pròxima, Donadaigua

12:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Encara no t'ha escrit ningú açi!
"pos" ja t'escric jo!
me pareix molt bé que no deixen fumar en els lloc tancats sobretot en hospitals,
centres educatius...etc a vore si aixi podem viure un poquet millor.

besets!!!

(perdò per les faltes d'ortografia ... jajaja)

12:57 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas