6.4.06

Gobernante del mundo!

Baixe del tren i, mentre espere que vinguen a per mi, veig tres iaietes passejant en carro a una xiqueta. Una d'elles, se separa i ve cap a mi. El primer que pense és que em preguntarà quelcom relacionat amb els trens. Doncs no. Es va traure un paperet de la butxaca i em va dir:
- ¿Tu sabes quien gobierna el mundo?
- Com diu?
- Que si sabes quien es el gobernador del mundo, pero no te preocupes perquè ací ho tens tot explicat.
Aleshores, mirant el follet, vaig comprendre que eren dels Jehovà. Seguidament em va fer una pregunta més íntima encara, que si tenia Bíblia!! I jo li vaig dir que Sí, en casa la tinc, ja ho llegiré. Les altres dues jugaven amb la xiqueta, però van parar al veure un home gran que passava pel costat (una altra oportunitat!) L'home es veu que no estava molt d'acord amb les seues idees, per tant, van haver de reforçar els arguments: del bolso del carret va sorgir la Bíblia i, allà, quasi enmig del pas de zebra, li va llegir un fragment.
Si vos interessa, jo tinc el paperet per descobrir qui és qui mana ací, en el nostre (o seu) món.


Estadisticas de visitas