26.4.06

¿Nos hacemos... unas cancioncillas?

El tren és com una parella, que quan més el veus més et cansa, però que quan el veus poc, el trobes a faltar tant que estàs desitjant retrobar-te amb ell. Hui l'he vist de nou, després d'unes llargues vacances. Recorde que, els últims dies, per suportar el trajecte, m'adormia o escoltava música. En canvi, hui, no m'ha vingut la son. He gaudit del paisatge.
A la tornada, m'ha sorprés un cant inesperat. Provenia d'una parella de gitanos, amb una xiqueta molt guapa, que cantaven cançons de l'església evangelista. La mare cantava i la filla cridava -massa passió. El que de veritat m'ha cridat l'atenció, ha sigut un xic un poc torrentil: camisa sense mànegues, deixant al descobert la massa de pèls que contrastava amb el blanc de la pell, bermudes d'algun equip de futbol, panxeta cervesera i ulleres de sol. De sobte, s'ha unit a la cançó i els iniciadors han parat, deixant que es lluïra en el seu solo. No satisfet encara, ha continuat amb una altra, per demostrar que ell també anava a l'església evangelista del Grau. Cada cop que pronunciava una frase, es treia les ulleres i, quan escoltava, les col·locava de nou al seu lloc. La família gitana no sabia què dir, sols la mare ha eixit del pas, preguntant per l'església a la que ell anava i suggerint-li que a Catarroja n'hi havia una altra que també estava molt bé.
A Sagunt, ha baixat aquest personatge. En Almenara, ja es tornava a escoltar la música ambiental. Hem canviat Torrente per Cinema Paradiso, Amelie...

7 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Eiii! Que no cal que tires el "puro" per a que entrem a llegir allò que escrius. Jo entre cada dia esperant il·lusionada que hages creat alguna meravella literària nova, però he de dir-te que no sempre en trobe, eh? jiji
Res, dir-te que jo sí que entre! ;)Besets!

8:10 p. m.  
Blogger Alae said...

Diàriament no escric, però ho faig sempre que puc. Normalment, escric dues vegades a la setmana. Per cert, els comentaris que demane són sobre el que escric. No em tireu ara el puro per tirar-vos el puro, hehe! Damunt que ho faig perquè llegiu més!

8:36 p. m.  
Blogger èlsinor said...

Doncs heu eixit guanyant amb el canvi, més que siga a partir d'Almenara...

8:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Sempre et pasen coses d'alló mes curioses al tren.
Increibles peró certes,podries escriure un llibre,ho has pensat?

12:00 a. m.  
Blogger Alae said...

Encara no m'atrevisc amb un llibre sencer. De moment, sols escric coses soltes, com ací.

11:35 a. m.  
Blogger jatorclic said...

Jo també solicite un llibre ja.

Besets

11:35 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

volem un llibre jaaaaaaaaaa!!! jejejejejeje...

la teua cosina la pesada! (per cert, veus com si que entre al teu blog de tant en tant?? jejejeje)

besets guapa!

10:40 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas