6.5.06

25 d'abril


Farà hui dos anys que vaig descobrir la Festa del 25 d'abril. Just quan començava la carrera i començava, alhora, una nova visió del món.
El primer any hi vaig anar en tren. Pensava que no aniria molta gent i que als vagons no es notaria res de l'ambient. Em vaig enganyar ja que, només entrar a l'estació de Vila-real ja t'impregnaven altres colors, persones joves, adultes, xiquets en carros... tots ells amb roba còmoda -texans generalment-, calçat esportiu, per aguantar una marató i saquets amb entrepans.
Enguany, serà el segon que hi vaja, però aquest, ho faré en autobús. També em vestiré de gala per a l'ocasió: texans vells -ideals per seure a terra-, samarreta de mànega curta, jaqueta vella -per si se m'oblida pel camí-, i les sabatilles que estan ara de moda. Supose que tots sabeu quines són. En realitat tenen marca coneguda, el que passa és que són massa cares i per 6 euros en tens unes molt ben imitades. Són les "convers", aquelles que es gastaven fa temps, de l'Emilio Aragón, amb la puntera blanca. Les modes tornen (tal volta ja no s'hauria de dir que són moda, sinó que són un anemarrere)
Fiqueu-vos aquestes o qualsevol semblant, però que siguen còmodes per a ballar, cantar, botar... Ens veiem a la porta de l'Fnac!

11 Comments:

Blogger Daniel Monfort said...

Au, a passar-ho bé! Quina enveja.

1:17 p. m.  
Blogger Xavier López said...

Li he pegat una ullada ràpida al teu bloc. Està molt currat, interessant quasi tot el que has escrit així que ho faré visita obligada, almenys, una vegada a la setmana...!
Amb el PP, anem de cul!!

9:27 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Jo et vaig veure a la mani o et vaig beure? Ara mateix no me'n recorde...

3:01 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Visca la terra... ||*||
Com sempre els valencians/catalans commemorant derrotes, esperem que l'any que bé que s'acompliran 300 anys de la desfeta d'Almansa puguem començar a celebrar alguna victòria fent fora eixos que menyspreen la nostra llengua i, per tant, la nostra carrera. ;)
Ens ho vam passar bé, eh?

7:27 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

jooo, em fa molta llàstima no haver pogut anar-hi!! sempre m'ho passe la mar de bé. recorde la primera vegada que hi vas anar, perquè va ser quan ens vam conéixer, oi que sí, neboda?
bé, l'any que ve ja estaré allí i podrem tornar a ballar i cantar com a boges.
un beset molt gran de la teua tieta!

8:49 p. m.  
Blogger Jordi Julià said...

hahahhaha ens trobarem al bus i vaja ullets que feies al tornar! Llàstima no trobar-nos per la mani i el concert amb la resta de colla de classe xe!

7:34 p. m.  
Blogger Alae said...

Jordi, jo feia ullets de cansada mentre tu entonaves en solitari "En la puerta del colegio, egio..." a l'autobús, hehehe

9:44 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Holaaa, sempre que puc m pegue una volteta per el teu blog, com vas dir que el llegirem pues aci stic jo, només dir-te una altra vegada que m'agrada com scrius!! ah jo tinc unes "convers" q tu dius, xro de les bones i costumitzades jeje
bye
sabrina elcorreodelasabri@hotmail.com

6:09 p. m.  
Blogger Alae said...

Ei, Sabri, a vore quan quedem i comparem les meues convers imitació amb les teues originals.

8:53 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Hola! Seguint el teu consell, he decidit passar-me pel teu Blog, que he començat a llegir. Em plau, també dir-te que has estat tu qui ha inserit el comentari nº100 del meu diguem-ne "raconet". Bé, ara sóc jo qui t'invito a un altre raconet, no tinc Blog, però tinc espai MSN --> http://spaces.msn.com/neus1984spain/.

Espero la teva visita!

Petons!

Sol_ixent

3:10 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

ieeeeeep almu!! mare meua si fa temps que no visite el teu raconet... jeje. He de dir-te que m'ho vaig passar la mar de bé amb tu i els teus amics de la facultat a la mani i al concert, quina gent!! jejeje... (bon rotllo ehh!) a veure si l'any que ve també em dius d'anar-hi, però com ja tindràs piset... festeta de la bona eee cosineta?? jejeje... (perfavoooooooor!! jo vull tornaaaaaaaaaaaaaaar!!) mai m'ho havia passat tan bé...jejeje... "bueno pues" (el valencià com saps...) ja ens veiem demà a ta casa durant les classes... jijiji... besets guapa! muaaaaaks.

Firmat: La teua cosina "catalana" jejeje... Se'm oblidaba... no he fet els deures! jiji...

10:34 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas