22.5.06

Esforç psicològic

Des de la Nau a l'estació del Nord: 13 minuts. Estem preparant una obreta -ho dic amb diminutiu perquè som principiants- de teatre des de la facultat, fruit de l'assignatura troncal de teatre. La representarem aquesta setmana i, com a bons professionals, hem anat hui a assatjar-la, a l'escenari on s'estrenarà. La veritat és que estem molt perduts i mancats d'assaig, però ganes (i molta risa) li hem ficat. Aquesta vesprada ha sigut molt esgotadora ja que cansa anar a classe des de les 9 del matí fins aplegar a casa a les 10 de la nit. Per aquest mateix motiu, hem fet un gran esforç per intentar aplegar al tren de les 20.20. Que ja podia haver sigut a i mitja! Però no, els trens mai hi són quan els necessites. De la Nau, hem eixit a les huit i algun minutet. Jo li he dit al meu company que aplegàvem al tren segur. Ell deia que no, i jo li he dit que tot era psicològic. I, efectivament, hem esquivat unes quantes iaies, bolsos i demés, hem acurtat pel Corte Inglés (no he vist les ofertes) i hem aplegat! Esbufegant, això sí.
Tot és psicològic, sols has de pensar que pots fer-ho, no rendir-te... la lluita continua! Harca, companys!

4 Comments:

Blogger jatorclic said...

Jajajajajaja!!!

11:46 a. m.  
Blogger Daniel Monfort said...

Ei, com mole això de tenir una assignatura de teatre no?

11:27 a. m.  
Blogger Jordi Julià said...

el q passa és q duc el rellotge 4 minuts avançats i vore que jo ja tenia les 20:20 em posava nerviós xD

1:16 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Avui, de la Plaça de l'Ajuntment (Ateneu) al tren (amb excursions del Inserso i canvi de via inclós), 3:30 min.
He batut el meu temps, no sé si podré millorar-ho.

9:25 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas