4.7.06

Pensant

Perdoneu per abandonar-vos a mitjan trajecte i per deixar-vos sols en les vies.

Ja sé que no en tinc, d'excusa, però el període d'exàmens no m'ha deixat escriure. Històries, m'han seguit passant, encara que per ací no han pogut passar ja que no les he escrit.

M'estic plantejant la possibilitat de deixar aquest blog i, potser, començar-ne un altre. Ara, en estiu, no aniré en tren i, a l'any que ve, em quedaré en un pis a Benimaclet. Tal volta podria fer un blog sobre aquesta nova experiència... encara que no crec, perquè fregaria l'intimitat més íntima.

Bé, pensaré què faig amb el blog i ja ho comunicaré (si és que encara ho llig alguna persona/blogaire)

2 Comments:

Blogger Daniel Monfort said...

Ooooooooooooooooooooooo.

11:44 p. m.  
Blogger èlsinor said...

Amb una mica de retard, però llegir-te llegir-te, continuem fent-ho :)

3:41 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home


Estadisticas de visitas